Klachtenprocedure...

Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als je niet tevreden bent over de dienstverlening van SprayPay en zullen wij er alles aan doen om te zoeken naar een passende oplossing. Een klacht geeft ons de kans om onze service te verbeteren, dat is belangrijk voor ons, wij willen namelijk dat al onze klanten tevreden zijn.


Wij hebben onze klachtenprocedure kort voor je samengevat:

  • De klacht kun je via het contactformulier naar ons toesturen. Mocht je een lopend contract hebben, vermeld dan even het contractnummer.
  • Nadat wij de klacht hebben ontvangen bevestigen wij dit binnen één week, wij nemen deze in behandeling en we laten je weten hoe wij de klacht zullen gaan afhandelen.
  • Je ontvangt uiterlijk 4 weken na de ontvangstbevestiging onze reactie. Wij bewaren de gegevens van jouw klacht voor de periode van één jaar.
  • Als je niet tevreden bent over de uitkomst en afhandeling van jouw klacht, dan kun je het volgende doen:

Je kunt de klacht binnen 3 maanden indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid),  Postbus 93257, 2509 AG, Den Haag, www.kifid.nl.

Heb je bij ons een klacht ingediend met betrekking tot de registratie bij het BKR en je bent niet tevreden over de uitkomst van de klacht? Dan heb je de mogelijkheid om jouw klacht alsnog in te dienen bij de onafhankelijke geschillencommissie BKR.

Kijk voor de werkwijze en contactgegevens op www.bkr.nl

Heb je vragen over deze klachtenregeling?  Laat het ons weten via het contactformulier.

Team SprayPay